Категорії розділу

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

До уроків позакласного читання

Урок позакласного читання на тему «Сучасна дитяча література. Ольга Бусенко

« Паперовий янгол»

Мета. Навчити учнів вдумливо читати і аналізувати твір; коментувати події у повісті;розкривати творчу уяву, уміння фантазувати, переконливо висловлювати власну думку; удосконалювати усне мовлення; виховувати доброту, справедливість; прагнення зберегти риси неординарної особистості.

Тип уроку. Урок позакласного читання.

Обладнання. Книга О.Бусенко « паперовий янгол», картки з завданням,паперова квітка,  ілюстрації до твору, паперові янголи(заготовки з паперу)

Очікувані результати: діти повинні вміти вдумливо читати і аналізувати твір; коментувати події у повісті;розкривати творчу уяву, уміння фантазувати, переконливо висловлювати власну думку; удосконалювати усне мовлення.

Епіграф

« Писати для дітей – велика честь,

бо дитина – це чудо,

дитинство – святкова казка»

Ірина Жиленко.

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

   Привітання.

День добрий,друзі! Ще один урок

До нас прийшов за розкладом  сьогодні.

Отож, озбройтесь книгою й пером

І знов пірнем в літературную безодню!

( визначення відсутніх, перевірка готовності до уроку, перевірка підготовки класу, організація уваги)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. Слово вчителя.

Всі ми знаємо, щоб бути розумним, кмітливим, треба багато читати. У світі існують тисячі книг, але людина за життя встигає прочитати з них лише невелику кількість. Тому треба навчитися читати лише найцікавіші книги. Зараз дуже багато сучасних дитячих творів. Раніше говорили: « День прожитий без читання – марно прожитий день»

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Слово вчителя.

Готуючись до сьогоднішнього уроку ви самостійно прочитали книгу Ольги Бусенко «Паперовий янгол», тож сьогодні ми спробуємо створити диво, диво під назвою «Паперовий янгол»

  1. «Довідкове бюро»

Що ви знаєте про Ольгу Бусенко?

  • народилася у 1958 році
  • навчалася у Київському національному університеті ім.Т.Г.Шевченка на філологічному факультеті.
  • працювала викладачем в інституті культури, викладала українську і російську мови.
  • зараз працює вчителем у Печерській міжнародній школі.
  • друкується в журналах « Пізнайко», « Барвінок», « Та – ра – ра
  • Літературний диктант.
  1. Ім’я дівчинки, яка складала казки. Коли підросла? (Яринка)
  2. Який предмет знайшла Яринка на кленовій гілці? ( Паперовий янгол)
  3. Хто викликав сміх, гарний настрій у пана Хо – хо? (Цуценя)
  4. Що шила з любов’ю дивакувата бабуся? ( Ляльок)
  5. Де заховала бабуся своїх ляльок? (На бересті)
  6. Хто такі Пірат і Принцеса? (Собаки)
  7. До якої країни подорожувала тітонька Сюзанна? (До Норвегії)
  8. Кого привезла з Норвегії тітонька Сюзанна в коробці із цукерками? ( Троля Ганса)
  9. Імена опудал, яким виготовили паспорти?( Середа, Вареник)
  10. Яке улюблене заняття було у Мишка? (Малювати)
  11. Хто прийшов до Яринки під час кольорового сну? (Фея)
  12. Презентація улюблених історій, прочитаних в книзі О.Бусенко « Паперовий янгол» та малюнків до них. (Діти коротко розказують про улюблену історію; оформлені малюнки і відгуки здають вчителю)
  13. Фізкультхвилинка.    .

    Встаньте, діти, посміхніться,

    Землі нашій уклоніться

    За щасливий день вчорашній.

    Всі до сонця потягніться,

    Вліво, вправо нахиліться,

    Веретенцем покрутіться.

    Раз присядьте, два присядьте

    І за парти тихо сядьте.

  1. Літературна гра.

Прочитай прислів’я, поясни зміст.

З добрим дружи, а лихого стережись.

Усе добре переймай, а зла уникай.

За добро добром платять.

Поспішай робити добро.

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.

Скажіть,дітки,вдалося нам створити диво? Давайте складемо паперового янгола. От, молодці!Тепер у кожного є свій янгол. Прислів’я  каже: « Книга вчить як на світі жить», чого ж нас навчили дивовижні Яринчині історії, написані Ольгою Бусенко?

Інтерв’ю « Складові людського щастя»

Проводячи інтерв’ю ми складемо квітку, на пелюстках якої написано риси характеру, які ми повинні мати, щоб бути добрими людьми і гідно жити серед людей. (на дошці намальована квітка, діти по черзі вписують риси характеру)

Ось і закінчився наш урок з позакласного читання, на якому ми побували у чарівному світі дитинства за книгою О.Бусенко «Паперовий янгол»

Метод «Мікрофон»

  • Що ви дізнались на сьогоднішньому уроці?
  • Що було найцікавіше?
  • Що вам видалося найважливішим?
  • Що вам допомогло пригадати зміст Яринчиних історій?
  • Як ви гадаєте, чи дійсно людина починається з добра?

VІ. Оголошення результатів навчальної діяльності.

VІІ. Домашнє завдання.

Підготувати міні – твір на тему «Людина починається з добра»

Категорія: Мої статті | Додав: Наталія (07.02.2016)
Переглядів: 548 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar