Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Всього матеріалів в каталозі: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
19 травня - День вишиванки. Пропонуємо сценарій позакласного заходу! |
Із досвіду роботи Рудської Тетяни Іванівни, вчителя Павлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Упровадження в навчальний процес роботи над цікавими мовними матеріалами відкриває великі можливості для реалізації виховної мети - формування національно свідомого українця. Через відповідно дібраний мовний матеріал і завдання до нього демонструється багатство і розвиненість української мови, її мелодійність і краса. У грі словом школярі навчаються відчувати дух, виразність рідного слова. А тематично об’єднані дидактичні матеріали українознавчого спрямування збуджують любов до рідного краю, національну гордість і свідомість. |
Педагогічний доробок Тимошенко Наталії Олексіївни, вчителя Орільської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
Матеріали роботи Лихвар Полівни Сергіївни, вчителя Шатівського навчально-виховного комплексу |
Із досвіду роботи Дейнеко Олени Ігорівни, учителя української мови та літератури Катеринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Матеріали з досвіду роботи Кукулки Світлани Сергіївни, вчителя Смирнівського НВК Лозівської районної ради Харківської області |
Становлення української державності, побудова громадянського суспільства, інтеграція України у світове та європейське співтовариство передбачають орієнтацію на Людину, її духовну культуру й визначають основні напрями виховної роботи з молоддю та модернізації навчально-виховного процесу. Ідеалом виховання виступає різнобічне та гармонійно розвинений національне свідомий, високоосвічений, життєво компетентний громадянин, здатний до саморозвитку та самовдосконалення. Головною домінантою національно-патріотичного виховання молоді є формування у особистості ціннісного ставлення до навколишнього дійсності та самої себе, активної за формою та моральної, за змістом, життєвої позиції.
|
МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ |
2014-2015 н.р. (закони, накази, листи тощо) |
|
|